loading...
وبلاگ رسمیه چـاوشـی چـتــ ــ ـ
baran24 بازدید : 2885 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (15)

 


درد و دل با امام رضا علیه السلام

خورشید عالم تابی که در مشرق غروب کرد

خوش به حال رواق ها درها و دیوارهایی که از نفس مهمانانت پر می گیرند و به ضریح پاک تو می رسند . خوش به حال مناره ها و کاش ها ! حال تو ای شمس و الشموس از راه دور به میدگاه عاشقی تو چشم دوخته ایم تا ازجام کرامتت جرعه ای بنوشم ما را بی نصیب مگردان.

مولای من تو را امام غریب می نماند می دانم بد میزبانی بودند و در مهمانوازی وفا نکردند.

مولای من بعد از گذشت روزگار حال تو میزبان ما هستی: تو میزبان گریه ها و نیازها : غم ها و دلتنگی های ما هستی.

تو غربیی را احساس کرده ای! حال غریبه ها به استان کرم تو چشم دوخته اند و به دستان پر مهرت توسل کرده اند.

مولای من ! می خواهم از زائری بگویم که جاده به جاده شهر به شهر گذشاه اند تا نفسی مهمان شوند و از می عشق تو بنوشند.

مولای من ! میخواهم از سنگفرش آستان مقدست بگویم که سجده گاه قدوم مهمانانت شده است.

از کبوتران عاشقی که گرداگرد حرم پاک تو میچرخند و تورا طواف میکنند.

از نسیم بگویم که بیرق گنبدت را بوسه باران میکند و عطر دلربای تو واشک تمنای زائرت را به اوج افلاک میبرد.

مولای من ! میخواهم از آسمان بگویم که هر روز نه هر ساعت نه هر لحظه و ثانیه ازتو جان میگیرد و در پیشگاه شکوه تو جان میدهد.

ای آفتاب مهربانی ! می خواهم از خورشید بگویم که هر طلوع با  انوار خود به پنجره فولاد تو چنگ میزند و از ضریح تو نور میگیرد.

ای حجت خدا خوش به حال جاده که از قدوم زائرانت بغض تنهایی خود را می شکند وخاک پایشان را به سینه زخم آلود خود می زند که عمری است از طواف تو جا مانده است.

                           چشمه های خروشان تورامی شناسند

                   موج های پریشان  تو   را  می شناسند

                   پرسش  تشنگی    را    تو  آبی  جوابی

                    ریگ های  بیابان  تو   را   می شناسند

                    نام  تو   رخصت   رویش   است و طراوت

                     هم  تو   گلهای    باغ   را   میشناسی

                     هم  تمام  شهیدان  تورا  می شناسند

                     بوی  توحید  مشروط  بر   بودن   توست

                     ای که آیات  قرآن  تو  را   می شناسند

                     گرچه روی  از همه خلق  پوشیده داری

                     ای  پیدا  و  پنهان  تو  را   می شناسند.

 

با تشکر از کاربر خوبمون (baran24)بابت ارسال این پست
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1396/03/01 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

سلام امام رضا اگه بدونی چقدر دلم میخواست امسال با دوستام بیام پیشت ولی نشد راستش ازت میخوام مواظب عشقم باشی اونم اسمش رضاست الان سربازه دلمم براش یزره شدش اگه خدا بخواد میخوایم ماه عسلمونو بیایم پابوست ، رضا پدر نداره ازت میخوام براش پدری کنی و کمکمون کنی تا به هم برسیم راستش خودش که میگه اگه بشه میایم حرمت اونجا عقد میکنیم یا امام رضا کمکمون کن .

این نظر توسط يه بنده خدا در تاریخ 1395/05/18 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

دوست عزيز از خدا نااميد مشو كه اين بزرگترين گناهه .

این نظر توسط لیلا در تاریخ 1395/03/29 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

سلام یاضامن آهو یاامام رضا چه کنم بادلم آقا تواین دنیا به چه دری روبیارم هرجارفتم نامیدشدم کجاست امید دلم گرفته از خدا خداکه امیده چراناامیدم میکنه یاامام رضا توروبه حضرتجوادقسمت میدم قسمت میدم به اقام قمربنی هاشم اقادعاکن بختم بازبشه تامحرم باپسرخوب آقا توروخدا دعاکن برام شایدخدا به دعای شما نگاه به دل سیاه من کنه

این نظر توسط مرجان در تاریخ 1395/03/29 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

سلام یا ضامن اهو .دلم گرفته .دوست دارم بحرفام گوش بدی از این شرایط مجردی خسته شدم دوست دارم سروسامان بگیرم نیاز به یک حامی دارم واقعا تنهام. دستم رو بسمتت دراز کردم دستم رو بگیر .محتاج دعام توکل بخدا

این نظر توسط تنها در تاریخ 1395/03/29 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

سلام آقاجون یاامام رضاای کاش قسمت میشد میومدیم حرمت و یه گوشه از حرمت میشستیم وباشما درددل میکردیم آقا کجایی چرا حس میکنم غریبم عین خودت دلم گرفته از دنیا هرکاری میکنم درست نمیشه چرامیخوایم درست راه بریم درست کارکنیم نمیشه آقا 23سالمه همکارم32سالشه اماهنوز ازدواج نکردیم آقاجون دعاکن درست راه بریم آقاجون نذار دخترخراب بشیم آقا بختمونوبازکن برامون دعاکن توربجوادت دعاکن ازاین بی سامونی وبلاتکلیفی دربیایم وتشکیل زندگی بدیم مادرباشیم آقاجون دعاکن تامحرم امسال یه بخت خوب نصیبمون بشه توروبجوادت قسمت میدیم

این نظر توسط سیده در تاریخ 1394/07/16 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

تا حالا از آدمای زنده هم اینجوری جواب نگرفته بودم که از حضرته زهرا و امام رضا جواب گرفتم
امسال بهترین ساله زندگیم بود چون کساییو شناختم که دیگه میدونم با وجوده دله مهربونه اونا بعد از خدا دیگه نیازی به کسی ندارم
اینجا نوشتم بدونید هنوز حضرته فاطمه به فکره ما هست
اون بانوی دوعالمه نه فقط بانوی این عالم اون هنوز به فکره بقیه س
همیشه پیشه خودم میگفتم حضرته فاطمه فقط 18 سالشون بوده شهید شدن چجوری ما ایشونو الگو قرار بدیم
حالا میفهمم تنها چیزی که ما اومدیم تو این دنیا یاد بگیریم محبت و مهربونی به هم هست
حالا میفهمم انقد دنیایی فک نکنیم حضرته فاطمه انقد مهربونه که هنوز از دنیا جوابه دختر و پسرای شیعه رو میده هنوز نگرانمونه و امید داره به ما
تا وقتی آدمای مهربون روی زمین زندگی میکنن حضرته فاطمه از زمین رو برنمیگردونه
فاطمی بودن یعنی یه قلب پر از مهربونی و حرفای پر از محبت
فاطمی بودن یعنی همه جا همه رو اولویت قرار دادن یعنی قوی بودن و صبور بودن در برابره کسایی که دوسشون داریم و در مواقعه سخت و مهربونو بخشنده بودن در مواقعه شادی
کاش درک کنیم برا خوب بودن لازم نیست ویزگیه خاصی داشت لازم نیست مدرک تحصیلیه بالا پوله زیاد زیبایی یا مقامه دنیایی بالا داشت
لازم نیست برا خوب بودن همه بفهمن داریم کاره خیر میکنیم برا خوب بودن کافیه محبت داشت به تک تکه مخلوقاته خدا

این نظر توسط در تاریخ 1394/04/27 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

ﺳﻠﺎﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ ﺧﻴﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺟﻮﻥ ﺟﻭﺍﺩﺕ ﻛﻤﻜﻢ ﻛﻦ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﻢ ﻧﻜﻦ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﻧﺬﺍﺭ ﺣﺎﻟﻤﻮ ﺧﻮﺏ ﻛﻦ ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﻳﺎاﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎﺟﻮﻥ.ﻭﺍﻱ ﺧﺪﺍﺟﻮﻥ ﺟﻜﺎﺭﻛﻨﻢ ﺍﺧﻪ ﻧﻔﺴﻢ ﺩﺭﻧﻤﻴﺎﺩ. ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﻤﻴﺮﻡ ﻳﺎ ﺍﻣﺎﻡرﺭﺿﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﻢ ﻧﻜﻦ ﻛﻤﻜﻢ ﻛﻦ

این نظر توسط اعظم در تاریخ 1393/12/10 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

سلام عشق من امام رضاي من ...فراغت ديوانه ام كرده...دوسال نتونستم بيام زيارتت كاش دوباره بتونم زائر صحن وسرايت باشم ...چي ميشد دوباره به حرمت نگاه ميكردم حرفامو از دلم ردوبدل ميكردم ...خيلي دلم برات تنگ شده...تورو جان مادرت دعوتم كن...خيلي دوست دارم...شکلک

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/06/16 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا.آقاجان دلم بات تنگ شده بطلب با بچه ام وآقام بیایم پابوست.رضاجان

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/06/08 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

آقاي من سلام. به تولدت نزديك ميشيم ومن سخت دلتنگد شدم.دلتنگ مهربونيهات و نگاه قشنگت.دلتنگ كبوتر هاي حرمت،دلتنگ ايوان طلات ،دلتنگ از دور به ضريحت نگاه كردن و درد و دل كردنت،دلتنگ ....
يادمه سه سال پيش باهات قهر كردم .آخه يك سالي بود براي امتحان ارشد خيلي خوب خونده بودم و وقتي با حرمت تماس ميگرفتم با تمام وجود به جوادت قسمت مي دادم كه قبول بشم.برام خيلي مهم بود.نتيجه كه اومد ديدم شايد اگه يه تست رو غلط نمي زدم قبول بودم.فقط يه تست.دلم گرفت گفتم اين همه صدات كردم آقا جوابم رو ندادي؟ ديگه صدات نمي كنم.دوباره نشستم به خوندن.دلم هوات رو ميكرد ولي من احمق ديكه زنگ خونه ات رو نزدم.مغرور شدم و شايد دل شكسته.سال ديگه ازمون كه دادم احتمال قبوليم خيلي بالا بود. گفتم از راه دور بيام شاهرود مدركم رو بگيرم شايد براي ثبت نام لازم باشه. جواب نتايج رو هم كه اعلام نمي كردن.شاهرود تا مشهد راهي نبود .بعد گرفتن گواهي ،راهي مشهد شديم.مي دوني كه خيلي دوستت دارم ،هرقدر كه نفهم بودم ونمي خواستم ازت حاجت بخواهم.اومده بودم فقط ببينمت.هواي شهريور گرم بود و خفه كننده.هتل آپارتمانها پربودند جا نبود.آخه نزديك تولدت بود.به خودم گفتم خودش وقتي مهمون دعوت ميكنه جا هم ميده.كلافه كلافه بودم. قرار بود نتايج كنكور ارشد همون روز اعلام بشه.من به اينترنت دسترسي نداشتم.يكي از همكارام بامن تماس گرفت كه شماره كارتم رو بگيره تا نتيجه كه رو سايت رفت جواب رو بهم بگه.پر التهاب بودم ولي نمي دونم چرا... رفتم دوش گرفتم .موبايلم زنگ خورد.اومدم جواب بدم گفتم بذار همسرو بچه ام بيدار نشه. اومدم توي پذيرايي كنار پنجره. صداي دوستم ميلرزيد .احساس خفگي ميكردم .پنجره رو ناخوداگاه بازكردم ،چشام چيزي نمي ديد. گفتم زهره چي شد؟ وزهره گفت زهرا قبول شدي.و...باور نمي كردم سر كه بلند كردم گنبد طلايي تورو ديدم كه مثل خورشيد مي درخشيد.ناخوداگاه زدم زير گريه.گفتم آقا جون من كوچكتم.وگنبد تو مهربانانه ،شايد به من ميگفت تو اگه قهر كردي آقا كريمتر از اين حرفهاست .اين همه عقب افتادن اعلام نتايج تا روزي كه نتايج رو گرفتي رو به روي خودش باشي تا بهت بگه زائر من،من فراموشت نكرده بودم و....آقا مي خوام بيام به پا بوست .منو مي پذيري؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ در چه زمینه هایی باشد؟
    جدیدترین تک اهنگ چاوشی



    مــتـن آهنگ جدید محسن چاوشی مادر


    صدایه پا نبود . .  صدایه تق تقه شکسته تو بود
    غروب خسته بود . .  که من سرم هنوز . . رو دامنه تو بود
    صدایه پایه تو . .  که تویه راه رو . .  زبونه میکشید
    تمامه روحمُ . .  بــرایه دیدنت . . به خونه میکشید

    به مادرم بگین . . قفس شکسته و  . . پرنده پر زده
    به مادرم بگین . . بهار اومده . . جوونه سر زده

    . .

     

    یه درده مطمئن . .  مفاصله منو . . کلافه کرده بود
    تمامه وزنشو . .  به شونه هایه من . .  اضافه کرده بود
    غروب رفته بود . .  غروبه تویه مه . . غروبه تو غبار
    غروبه بیقرار . . غروبه رو سیاه . . غروبه بی پناه

    به مادرم بگین . . هنوز خنده هاش . . رو سر جهازشن
    به مادرم بگین . .هنوز گریه هاش . . تو جا نمازشن
    به مادرم . . بگین هنوز خنده هاش . . رو سر جهازشن
    به مادرم بگین . . هنوز گریه هاش . . تو جا نمازشن


    دانلود با سرعت بالا
    خرید شارژ از چاوشی چت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 419
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 620
  • بازدید سال : 4,818
  • بازدید کلی : 108,769
  • پیام مدیریتــ ــ ـ

    ســ ـ ــلام دوستان
    به وبلاگ رسمی چاوشی چــتــ ــ ـ خــ ـ ــوش اومدید
    اینجا همه جور مطالب 
    با همه نوع موضوع پیدا میشه
    که بیشتر مطالب رو هم کاربرای
    خوبمون ارسال میکنن که
    اگه قابل تایید باشه
     قرار داده میشه تو وبلاگ
    خوشحال میشم نظراتتون
    رو برامون ارسال کنید
    (انتقاد + پیشنهاد )
    راه های ارتباطی با ما :
    Yahoo ID :bayonne27@att.net
    50001901048572 :(sms) سامانه پیامک 
    به امید کنسرت محسن
    موفق باشید